piątek, 29 maja 2015

Nowy dzień,nowy post,nowa energia :)

Pomimo późnego pójścia spać,wstałam dość wcześnie.6.30 wybiła a ja na równych nogach.I dobrze,dzieci ogarnięte,odprowadzone do szkoły,a ja wreszcie zajęłam się własnymi sprawami.Pierwsza najważniejsza rzecz w mojej sytuacji to znalezienie odpowiedniego zajęcia.Poczyniłam w tym kierunku pierwsze kroki,wykonałam kilka telefonów,wysłałam kilka meili i teraz mogę z czystym sumieniem wsiąść na różową panterę i śmignąć na działkę podlać roślinki:)Pogoda dopisuje,więc zgodnie z zasadą najpierw praca,potem przyjemność lecę relaksować się na łonie natury:)

Tobie Czytelniczko,Czytelniku życzę równowagi w działaniach,pięknego owocnego dnia i powodzenia we wszystkich aspektach życia :)Różowe okulary przetrzyj szmatką,na twarz ubierz uśmiech i DO BOJU!
https://www.youtube.com/watch?v=vT3POkw57W4&list=RDiVL4JRFYTxM&index=3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz