poniedziałek, 13 maja 2013

Marzenia się spełniają:)

Otóż... zaproponowano mi dziś wystawę i wernisaż,za 10 dni!!!Wiem,że marzenia się spełniają,gorąco w to wierzę,bo spotyka mnie to w życiu.Marzyłam kiedyś,by pokazywać swoje prace szerszemu gronu osób i to się teraz dzieje.Ale nie było to proste,bo trzeba było sobie na to zapracować-uważam,że tylko moja wiara i wytrwałość to sprawiły:)Cóż,zgadzam się i mam nadzieję,że dojdzie do skutku,kwestia omówienia szczegółów ,powieszenia się(prac) i zorganizowania wernisażu.Mam na to 10 dni,myślę,że jak się sprężę to dam radę.Jeśli ktoś mi jeszcze pomoże wywiesić,to będzie super.No to się cieszę:)
Najfajniej,że mam co pokazać,bo jest to około 50 prac,plus parę nowych ostatnio powstałych.Wystawę mogę nazwać tak samo jak ostatnio,czyli ,,Nocne zmagania"plus dopisek : ,,...i świetliste poranki"Nie mam jakiegoś kłopotu z wymyśleniem tytułu,jeszcze tylko kwestia wydrukowania plakatów,promocji i zaproszeń.Oby się udało,bo czasu nie za dużo.Ale prace są gotowe,bo oprawione,więc sądzę,że największy kłopot z powieszeniem tylko będzie.I znów pewnie nie odpocznę w weekend;)))hihihi.
Ale cóż,to jest cena,jaką trzeba zapłacić by coś osiągnąć:)Mogę sobie tylko życzyć,by przyszło wiele osób i oby spodobała się im moja twórczość:)Bo to dla mnie ...hmmm.....SZCZĘŚCIE:)I spełnienie:)
Więc szykujcie się!termin potwierdzony 23 maja 2013 godzina 18.00
,,NOCNE ZMAGANIA I ŚWIETLISTE PORANKI" Agaty Wróblewskiej-Boruckiej
Zapraszam,Biblioteka Społeczna na Stogach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz