niedziela, 12 maja 2013

Słuchając Ciebie...

https://www.youtube.com/watch?v=cwknT8V3Cas....wsłuchuję się w siebie i wiem,że ideał istnieje.Może to banalne i nie do wiary,ale wiem,że zdarza się coś,co zdarzyć się może tylko raz.Nie pytaj mnie ,skąd to wiem,bo ja odpowiem,że kobiety to czują inaczej.Nie pytaj mnie...
Świat oszalał.
Czarodziejka.Jestem.Nią.Tylko dla Ciebie,wiesz,prawda?
Kolorowych snów życzyć Ci chcę,choć Ty pewnie jeszcze nie śpisz,ja też nie...Zbyt wiele wrażeń by zasnąć.Z ciepłym i wilgotnym wspomnieniem położę się i pomyślę,o czym mogłabym z Tobą porozmawiać jeszcze.Bo ciągle mi mało...Zbyt krótki czas został nam dany,ale cieszę się z każdego dnia,z każdej chwili,z każdego spojrzenia.To magia jest.I jeszcze dziś ten pan z kwiaciarni,tak jakby rozgryzł mnie na dzień dobry,WOW!
Myślę sobie,że już piszę i mam oczy na zapałkach ze zmęczenia.Ale to jedyna nić porozumienia,jedyna droga do Ciebie.Może jutro to przeczytasz  i zreflektujesz się,że kłamstwo ma krótkie nogi,bo ja i tak wiem,że zaglądasz tu regularnie;)A teraz ja idę spać,śpij dobrze i Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz