środa, 19 listopada 2014

WIELKA WYPRZEDAŻ OBRAZÓW !!!

Hej ! 
Mam pewien pomysł i aby go zrealizować są mi potrzebne pieniądze.Aby je zdobyć zdecydowałam się zorganizować WIELKĄ WYPRZEDAŻ moich obrazów!!!
Jeśli ktoś kiedykolwiek pomyślał,że chciałby mieć mój obraz na ścianie a podałam zbyt ,,wysoką" cenę ,teraz ma OKAZJĘ zakupić go w przedświątecznej i powystawowej promocji,za naprawdę nieduże kwoty!
Sprawa wygląda tak: jeśli będziesz Chciał(-a) jeden obraz,cena będzie stała,jeśli więcej cena spadnie o 10 %.To jedyna taka okazja,możesz ozdobić swoje ściany jak również zrobić prezent komuś bliskiemu 
Jeśli chodzi o szczegóły,obrazy znajdują się u mnie,część jest w oprawie gotowa do powieszenia ,część trzeba sobie oprawić samemu.Wybór tematów u mnie w galerii.
Wielka prośba-udostępniajcie swoim znajomym,zależy mi na czasie i korzystajcie z okazji dopóki się nie rozmyślę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz