niedziela, 1 listopada 2015

Dobrej nocy...

...Dla wszystkich Nocnych Marków,którzy nie mogą spać.Ja mogę i nawet muszę ,bo rano do pracy.A ciężki dzień się zapowiada.Najpierw praca,później powiesić trzeba obrazy w bibliotece w Brzeźnie.Wystawa bez wernisażu,ale to absolutnie nie stanowi problemu.Niech sobie wiszą moje prace,niech cieszą oczy,niech ubarwiają szarą rzeczywistość.Po to właśnie wystawa,żeby cieszyła.
Potem prace pojadą do Sopotu,gdzie już uroczyste otwarcie wystawy 20 listopada.
Zapowiada się aktywny tydzień.Ciekawa ,jaka będzie pogoda?
Jak widzisz,potrafię być w pełni normalna,snuć plany,rozwiązywać problemy dnia codziennego,działać ambitnie i nawet zastanawiać się nad pogodą.Tak,zwykła kobieta,która ma swoje życie,swoje sprawy,swoje obowiązki.A gdzie jest Agata w tym wszystkim?Agata jutro zawiśnie w Brzeźnie,a co dalej to zobaczymy.Czas pokaże.
Tymczasem idę sobie stąd.Dość już namieszałam ostatnimi wpisami,nie chcę się pogrążać:)
Na dobrą noc życzę Ci Mój Drogi Czytelniku,by sny pojawiły się barwne,pełne cudownych momentów wymarzonych i wyśnionych.Ja spadam,pa....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz