środa, 30 października 2013

Nowy niech przyda się świt...

https://www.youtube.com/watch?v=4qGj1fjtTVU
Nie nie musisz mówić nic,ja wszystko wiem.....
Dni płyną szybko.
Szkoła,sorry-uczelnia,eksploatuje mnie mocno.Mnóstwo pracy przede mną,nie wiem,kiedy się ogarnę.Na razie wykonanych parę zaledwie projektów na wybrane(he,najłatwiejsze dla mnie...) przedmioty.Ale dobre i to.Pocieszam się,że jeszcze dziesięć dni,w tym dwa wolne.Może zdążę???
Tematów sporo,a czas biegnie .Ale dam radę,kto jak nie ja?
Odnośnie dawania rady w innych kwestiach...sama nie wiem,jak to zrobić.Wiele dzieje się poza mną,jak to jedna koleżanka zauważyła,heh.Cóż,nie na wszystko mamy wpływ.No i ...czasem tak bywa:D
Zmęczona,marzę o urlopie.Kiedy?Gdzie?To pytania na razie bez odpowiedzi...a pomarzyć dobra rzecz....
Tymczasem jutro planuję sobie parę rzeczy wykonać,m.in. nanieść poprawki do ,,Marzycielki" to priorytet.Wysłać.Następnie uzbroić się w aparat i napstrykać trochę zdjęć w pracy.A w tzw.międzyczasie jeszcze jakiś projekcik strzelić.Nie,że od razu na odczepnego,ale przyłożyć i zrobić coś dobrego.Chyba jeszcze jedno podejście do obłoków,gdyż z dzisiejszych zadowolona nie jestem....To na jutro .A dziś? ......nie zauważyłam,że to jutro już jest.Więc pora spać,bo znowu zaczynam przypominać zombie.Dobrej nocy,pa!no i tradycyjnie dobra nutka na dobry sen:
https://www.youtube.com/watch?v=gcxyaWfEQpw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz