niedziela, 9 lutego 2014

Potęga podświadomości:)

Czytam,raczej słucham teraz książki pt.,,Potęga podświadomości".Na mojej mp3.I mam tam też ,,skan ciała",który właśnie robi sobie moje młodsze dziecko.Kurcze,słuchał muzyki na moich słuchawkach i nagle patrzę,położył się spokojnie,pyta się mnie co to jest przytomność i po mej odpowiedzi leży nadal i wsłuchuje się.Nie dowierzam:) Może mu to pomoże w pozbyciu się swojego ADHD,ha ha?W każdym razie wracając do tytułowej książki,słuchałam wczoraj malując.Przesłuchałam pięć rozdziałów ,tyle ile podesłał mi znajomy.Czy to jest zbieg okoliczności,by dostać taką podpowiedź od kogoś,kto zupełnie cię nie zna,tylko ogląda twoje obrazy?Bo to jest niesamowite,swoją drogą,że akurat w tej chwili taka moc jest mi potrzebna i ktoś mi to daje z czystej sympatii.To miłe.
Dziś planuję spacer nad morzem.Z moimi chłopcami:)Pogoda piękna za oknem,plus sześć.Będzie super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz