niedziela, 9 lutego 2014

Ten blask....

http://www.youtube.com/watch?v=oBQiZMoBlhI&list=RDTuFNxF1bywA
Niech trwa:)
Dziś malowałam.Było mi to potrzebne do szczęścia,rozliczenia się z pewnymi sprawami.Najpierw miała być kopia Łempickiej(skandalistki salonowej),ale wyszło jak zwykle;)Czyli kolejny obraz na wystawę się namalował.Oj,będzie się działo.Filharmonia jeszcze nie wie,co tam się wydarzy za moją sprawką:)Będzie głośno,będzie radośnie ,będzie się działo!Jeszcze cztery tygodnie,już nie mogę się doczekać.W nowym tygodniu oczekuję ram,będę je malować.Oczekuję też ,że moja wystawa zrobi wrażenie nie tylko na moich znajomych i przyjaciołach,którzy nigdy nie zawodzą,ale również na salonowych bywalcach.Mam nadzieję na pozytywny odbiór,nie ma innej opcji.No i mam nadzieję wyprzedać się z dziełami:)
Jest godzina 2.42.troszkę późno,ale co tam,życie jest za krótkie by spać ciągle,hihi:)Ale ponieważ jestem rozsądną dziewczynką-idę spać:)pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz