piątek, 23 maja 2014

Ślusarz potrzebny od zaraz.

Bo cholerne drzwi nie chcą się otworzyć...To chyba jakiś znak jest,żeby za bardzo się nie angażować w działania ogrodniczo-relaksacyjne,bo lepiej jest malować obrazy zamiast ścian.Ale i te ściany ktoś(czyt.ja)musi pomalować...więc dylematy,kto co zrobi na działce i czyja praca bardziej się opłaca.Ale nieważne,powolutku wszystko się ogarnie,mam taki zamysł.A potem to już tylko pełen relaksik,luz blues.No.
Teraz 23.24-późno,prawda?Słuchając pewnego bardzo energetycznego kawałka-wybieram się spać.Niektórzy inaczej spędzają wolny czas,ja piszę swój dla Ciebie pamiętnik.To taka forma wspomnień,retrospekcji,rozważań oraz dość głębokiej autoanalizy.Czy mi to pomaga?No pewnie,myślę sobie jaka to ja jestem zajebista,skoro tyle ludziów mnie czyta,ogląda,podgląda.Hehe ...i skromna!
Juan Carlos jest the best,Monika w duecie też wymiata.Energia i moc:)http://muzyka.onet.pl/pop/the-voice-of-poland-monika-pilarczyk-i-juan-carlos-cano-spiewaja-jozek-nie-daruje-ci/6s6pm Kawałek nie do zdarcia,prawda?
I tym pozytywnym akcentem żegnam się dziś,sprzed zamkniętych drzwi domku pod winoroślą pozdrawiam i życzę Ci bardzo udanego weekendu,niech moc będzie z Tobą!!!tyle,no to.....PA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz