czwartek, 14 listopada 2013

Ptaszki:)


A pośród nich jest i świnia podkradająca jajka.Jak u ludzi;)Oto twórczość A. i Babci K.Moje dziecko jest bardzo kreatywne,mogę z niego być dumna.Dwa dni jęczał o plastelinę i teraz takie oto cuda.Zaskakuje na każdym kroku.Jest nie do podrobienia,mój wspaniały prawie sześciolatek.Ostatnio pytał mnie o moje lata,dość poważnie licząc sobie ile jest różnicy między nami.Hmn.Dlaczego ta różnica jest taka duża.Chyba powoli dochodzi do niego,że każdy ma swój czas,że nikt nie jest nieśmiertelny i że ludzkie życie jest dość ulotne.Dlatego tak cieszę się z tych ptaszków i świnek,bo to dla mnie,specjalnie wykonane.Dziś mówi tak:mamo,czy możesz zrobić zdjęcie i dodać na jutuba?Ja mu na to,że na You tube się nie da,ale dam na bloga i zaakceptował ten pomysł:)Mój artysta wielki.Więc patrzcie i podziwiajcie,ja tymczasem biorę się się za jakieś konstruktywne zajęcie,trzeba wysłać kilka maili,ogarnąć temat zadań do szkoły (może jutro?)i coś tam jeszcze coś tam jeszcze...Więc spadam,posyłając coś energetycznego,uśmiałam się do łez:)https://www.youtube.com/watch?v=UEPynfu4epQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz